sobota, 6 maja 2017

Ulubieńcy kwietnia/2017

Witajcie kochani,

Znowu jakiś czas mnie nie było... Ale! Wracam z ulubieńcami zeszłego miesiąca, czyli kwietnia :)


Na początek kolorówka. Pierwszym kosmetykiem, który się u mnie rewelacyjnie sprawdził jest puder Kobo, Highlighter Powder, 310 Moonlight (klik). Stosuję go do utrwalenia korektora pod oczami. Bardzo ładnie rozjaśnia i rozświetla tę okolicę. Zdecydowanie polecam :)

Następnie łup z rossmannowskiej promocji -55% (z aplikacją), czyli korektor Bourjois, Radiance Reveal (klik). Dość ładnie kryje, choć nie jest to pełne zakrycie moich cieni pod oczami, ale dzięki temu, że jest korektorem rozświetlającym świetnie odbija światło, przez co spojrzenie jest takie świeże! Bardzo lubię ten efekt :) Koniecznie wypróbujcie ten produkt!

Ostatnim ulubieńcem kolorówkowym jest Krem BB z Golden Rose (klik). Oczywiście, nie jest to prawdziwy krem bb, ale polubiliśmy się :) Ładnie rozświetla skórę, ale nie wzmaga przy tym przetłuszczania mojej strefy T, co jest dla mnie wieelkiem plusem! Krycie jest średnie, a odcień bardzo ładny, z żółtymi tonami :) Ma SPF 25, ja nakładam pod niego dodatkowo filtr 50 z Iwostinu. Szkoda, że powoli się kończy. Chciałabym go zastąpić jakimś koreańskim kremem BB, jak macie jakieś ciekawe propozycje, to koniecznie napiszcie swoje rekomendacje w komentarzu :)


Aloe BHA Skin Toner, 200 ml marki Benton (klik) to mój ulubieniec pielęgnacyjny, który wpadł do mojej kosmetyczki na targach LNE w Krakowie. Bazą Aloe BHA Skin Toner jest sok z liści aloesu (58%)Aloes mineralizuje i wygładza naskórek, działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie, sprzyja niwelowaniu stanów zapalnych. Wzmacnia mechanizmy obronne skóry. Dodatek kwasu 2-hydroksybenzoesowego delikatnie złuszcza zrogowaciałe komórki, co sprzyja poprawie struktury i kolorytu skóry. Przeciwdziała tworzeniu się ognisk zapalnych poprzez swoje działanie antybakteryjne, stosowany regularnie oczyszcza pory, te z czasem stają się mniej widoczne. Preparaty z kwasem BHA polecane są dla cer skłonnych do zanieczyszczonych porów i trądziku. Jest to bardzo dobry produkt z świetnym składem, dość drogi (79 zł), ale mega wydajny. Wystarczą dwie pompki na całą twarz, szyję i dekolt. Polecam!


Mój kolejny ulubieniec to Vianek, łagodzący balsam do ciała, 300 ml (klik). Pachnie cudownie, nawilża skórę. Zwiera łagodzące ekstrakty z rumiankujeżówki i kozłka, a także panthenol i alantoinę, które przyspieszają regenerację i chronią przed podrażnieniami. Glicerynaolej kokosowy i witamina E uszczelniają barierę wodno-lipidową oraz zapobiegają przesuszeniu i łuszczeniu skóry. Dodatek olejku cytronelowego tonizuje i pozostawia delikatny, otulający zapach. Uwielbiam :)


Ulubieniec włosowy, czyli L'biotica Repair Balm Spray, Odżywka 10w1, 200 ml (klik). Ułatwia rozczesywanie, nawilża i regeneruje włosy. Używam go również przed użyciem gorącego powietrza suszarki lub przed prostowaniem włosów, gdyż chroni je przed wysoką temperaturą urządzeń. Może skład nie jest idealny, ale ten zapach mnie urzekł... Nie wiem, czy wrócę do niego ponownie, ale jak na razie jestem naprawdę zadowolona z tego produktu :)


Ostatnim produktem, który odkryłam w kwietniu jest Naturativ, Hypoallergenic Foot Balm, 100 ml (klik). Kupiłam go na Ekocudach i od tej pory używam codziennie wieczorem :) Świetnie nawilża stopy, ma delikatny zapach, szybko się wchłania. Ja akurat nie mam dużych problemów z przesuszeniem stóp bądź pękaniem pięt, więc w tej kwestii się nie wypowiem.  Producent jednak zapewnia, że "Naturalny balsam do stóp pielęgnuje i odnawia, regeneruje skórę spierzchniętą i popękaną.Pomaga pozbyć się twardego naskórka, zmiękcza, wygładza, nawilża i ujędrnia. Łagodzi podrażnienia.
W składzie zawiera masło shea, masło awokado, ekstrakt z rozmarynu, ekstrakt z zielonej herbaty, mocznik, witaminę E i A, alantoinę. Bardzo się polubiliśmy :)


To już wszystkie produkty, które sprawdziły się u mnie w kwietniu i sprawdzają do dziś! Znacie któreś z tych kosmetyków? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :) 

Buziaki, Emilka

19 komentarzy:

  1. Jest i mój ulubiony balsam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu, ale jeszcze nigdzie nie widziałam tych produktów marki Vianek :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz je w większości lepszych drogerii internetowych :) ja stacjonarnie kupuje w drogerii Jasmin w Warszawie.

      Usuń
  3. Witamy. Zapraszamy do naszego serwisu, mającego na celu promowanie blogów w mediach społecznościowych (posiadamy łącznie bazę 1,5 miliona użytkowników na FB). W razie jakichkolwiek problemów proszę dać znać :) Oczywiście można do nas pisać i podsuwać swoje popularne posty, celem promocji :) Pozdrawiamy i zapraszamy do rejestracji na www.lifestylowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż głupio się przyznać, ale nie miałam żadnego z Twoich ulubieńców, ale bardzo ciekawi mnie ten krem BB z GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, bardzo lubię go używać :)

      Usuń
  5. Tonik mnie bardzo zaciekawił, mam dobre wspomnienia z kwasami BHA, ale teraz w ciąży muszę sobie darować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już będziesz mogła używać, to koniecznie wypróbuj ten z Bentona :*

      Usuń
  6. Przepiękny blog :) aż miło się na to wszystko patrzy :)
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Polecam się z nimi zapoznać, są warte uwagi :)

      Usuń
  8. Zaciekawił mnie balsam do stóp.Widzę ,że ma fajny skład

    OdpowiedzUsuń
  9. Z koreańskich kremów BB moge polecić Missha Perfect Cover, ja bardzo go lubię, ładnie stapia się z cerą i ma średnie krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Vianka na pewno się zdecyduję. Kusi mnie też ten tonik Benton czytam o nim same pozytywne opinie...ale jeszcze trochę poczekam z zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest i mój ulubiony puder Kobo. Ponadto bardzo zaciekawił mnie toner marki Benton.
    :*

    OdpowiedzUsuń