niedziela, 22 stycznia 2017

Must have w zimowej pielęgnacji mojej twarzy

Witajcie kochani,


Ostatnio pisałam post na temat skóry mieszanej/tłustej, lecz odwodnionej. Właśnie taka jest moja skóra zimą. Borykam się z problemem odwodnienia, ściągnięcia mojej skóry twarzy. Jak sobie z tym radzę? Czytajcie dalej!




Bohaterem dzisiejszego postu jest krem nawilżający Bioelixir M marki Jan Barba (klik). Kupiłam go na Targach Ekocuda w Warszawie. Nie okrywam, że początkowo urzekł mnie sam design opakowań tych kosmetyków. Ciemne szkło, złote napisy. Cudo! Wygląda bardzo elegancko i działa... rewelacyjnie!

Od producenta:

BIOELIXIR M wykazuje silne działanie nawilżające i zapobiegające powstawaniu zmarszczek. Naturalne zioła użyte w kremie wzmacniają naskórek i przeciwdziałają powstawaniu podrażnień i stanów zapalnych na skórze. Oleje roślinne zawarte w BIOELIXIRZE odżywiają skórę, dostarczają niezbędnych witamin i chronią skórę przed działaniem czynników zewnętrznych. Olejki eteryczne poprawiają sprężystość i balansują pracę sebum.


Pojemność: 30 ml

Cena: 69 zł 



Największe zalety kremu:
Unikalna mieszanka ziół potęguje ich działanie, czyniąc go niezwykle skutecznym.
Tylko zimnotłoczone oleje roślinne są wystarczająco dobre aby znaleźć się w BIOELIXIRZE, co gwarantuje najwyższą jakość produktu.
Bez konserwantów – specjalnie dobrane ekstrakty i metody produkcji pozwoliły wykluczyć szkodliwe konserwanty z listy składników.
100% Naturalny
No i teraz największa petarda - skład.
INCI: Woda z Ekstraktem z Rumianu Rzymskiego, Ekstraktem z Rumianku, Ekstraktem z Dziurawca, Ekstraktem z Chabra Bławatka, Ekstraktem z Złocienia, Ekstraktem z Nagietka, Ekstraktem z Żywokostu, Ekstraktem z Lipy, Olej ze Słonecznika, Olej z awokado, Lanolina, Gliceryna Roślinna, Olej z nasion ogórecznika, Masło Shea, Olej z nasion jojoby, Oliwa z Oliwek Extra Virgin, Wosk Pszczeli, Lecytyna Sojowa nonGMO, Ekstrakt z fermentowanego korzenia rzodkwi, Witamina C, Prowitamina B5, Olejek eteryczny geraniowy, Ekstrakt z kokosa, Ekstrakt zowoców czarnej porzeczki, Witamia E, Guma ksantanowa.

*Oleje BIO tłoczone na zimno **Lanolina Hipoalergiczna


Dokładamy starań aby wszystkie nasze składniki pochodziły z upraw non-GMO i BIO


Moja opinia: 

Jest to mocno skoncentrowany krem, pozostawiający na skórze film ochronny. Jest lekko tłusty, ale nawet przy mojej mieszanej skórze świetnie się sprawdza. Nie zapycha, można go śmiało używać nawet pod makijaż. Stosuję go codziennie rano i co drugi wieczór. Przewodnią nutą zapachową jest olejek geraniowy, który mnie bardzo przypadł do gustu :) Jest również bardzo wydajny i co najważniejsze - koi moją ściągniętą, odwodnioną skórę, nawilża, natłuszcza, odżywia. Jest to ukojenie dla mojej skóry zamknięte w buteleczce. Dodatkowo, kosmetyki marki Jan Barba są nietestowane na zwierzętach, nie zawierają chemii, no i jak już wcześniej wspomniałam są w 100% naturalne.


Z czystym sumieniem polecam Wam ten krem. O marce Jan Barba niewiele się słyszy, bo jest stosunkowo nowa. Warto, aby świat o niej usłyszał, bo kosmetyki przez nią produkowane naprawdę są godne polecenia. Moja przygoda z tymi kosmetykami na pewno prędko się nie skończy :)

Aby dowiedzieć się więcej o marce i asortymencie, zajrzyjcie na ich stronę internetową: http://janbarba.com/


Dajcie znać w komentarzach, czy słyszeliście wcześniej o marce Jan Barba i czy używaliście ich kosmetyków! Chętnie dowiem się również, jakich Wy macie ulubieńców w kwestii pielęgnacji twarzy zimą :)  



Buziaki, Emilka

18 komentarzy:

  1. Ten produkt widzę po raz pierwszy u Ciebie a o marce jak dotąd nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznać się z marką, naprawdę robią świetne kosmetyki :) U mnie jako następny w kolejce na pewno jest kremik do ust!

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę ale czuję sie zachęcona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje i ma świetny skład:) Wpisuję go na chciej listę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na wishlistę wpisuję kolejne produkty tej marki :D

      Usuń
  4. O tak! No w końcu znalazłam jakiegoś bloga, oprócz mojego, na którym jest poruszany wątek kosmetyków naturalnych <3 Siedzę w tym temacie już dosyć długo i myślałam, że żadne nowinki ze świata naturalnych kosmetyków mnie nie ominęły, a jednak! Bardzo ciekawa ta firma Jan Barba. Na pewno przetestuję coś z tej firmy!

    Pozdrawiam :D
    http://platinumredhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki naturalne to zdecydowanie moja bajka :) Mam nadzieję, że zostaniesz na moim blogu na dłużej! Dodaję Cię do obserwowanych :*

      Usuń
  5. pierwszy raz słyszę o tym produkcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce :O Produkt bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co najważniejsze - działa! ;) super nawilza i natłuszcza skórę.

      Usuń
  7. uu już jestem zainteresowana ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie kojarzę, ale chętnie się przyjrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tym kremie, brzmi ciekawie więc z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie również się sprawdzi :*

      Usuń