czwartek, 12 stycznia 2017

Lashvolution odżywka do rzęs - hit czy kit?

Witajcie kochani,


Bohaterem mojego dzisiejszego postu jest odżywka do rzęs Lashvolution. Jak się u mnie sprawdziła? Czytajcie dalej :)



Od producenta:

Wypróbuj rewolucyjną odżywkę LashVolution i w krótkim czasie zyskaj uwodzicielskie rzęsy.

rzęsy dłuższe o 87%, gęstsze o 80%
brak skutków ubocznych wykazany przez badania
nałożenie odżywki zajmuje tylko 10 sekund dziennie
Twoje oczy staną się magnesem na męskie spojrzenia

LashVolution zapewnia maksymalną efektywność działania, potwierdzoną niezależnymi badaniami. Odżywka przyspiesza naturalny wzrost rzęs, dzięki czemu jest wyjątkowo skuteczna,
a zarazem bezpieczna.
    
pierwsze efekty możesz zaobserwować już nawet po 14 dniach
maksymalny efekt uzyskasz po pełnych 4 miesiącach stosowania
efekty będą bardziej widoczne niż przy sztucznych rzęsach
naturalna alternatywa dla sztucznych rzęs

Serum do rzęs jest bezpieczne dzięki wykorzystaniu naturalnych składników.


Moja opinia:

Moje rzęsy są z natury kompletnie płaskie i dość słabe. Nie ma mowy o wytuszowaniu rzęs bez użycia zalotki.

Tego serum używam od ponad 3 miesięcy. Pierwsze efekty były widoczne moim zdaniem późno, bo po ponad miesiącu stosowania (producent mówi, że są widoczne już po 14 dniach..) Podoba mi się, że produkt zawiera w składzie naturalne ekstrakty, m.in. z pokrzywy zwyczajnej, rumianku, wyciąg z zielonej herbaty oraz peptydy i substancje aktywne, niacynę.

Skład: woda, gliceryna, myristoyl pentapeptide-17, propanediol, ekstrakt z kamelii japońskiej, wyciąg z pokrzywy, acrylates/C 10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, ekstrakt z rumianku, dechloro dihydroxy difluoro ethylcloprostenolamide, disodium EDTA, ethylhexylglycerin, niacinamide, phenoxyethanol, propylene glycol, sodium Hydroxide.

Za to serum zapłaciłam 43,99 zł za 3 ml tutaj.
Jest ono dość wydajne i myślę, że starczy mi jeszcze na około miesiąc.
Używam go codziennie wieczorem.
Na pewno nie jest to efekt sztucznych rzęs, wyglądają naturalnie.
Rzęsy są gęstsze i dłuższe.
Jeżeli chodzi o utrzymanie się efektu przedłużenia rzęs, to jak na razie nie wypadają i wszystko jest w porządku :)

Stan moich rzęs na dzień dzisiejszy prezentuje się w następujący sposób:



Czy jestem zadowolona? Tak
Czy kupię to serum ponownie? Nie, gdyż chcę przetestować coś innego. Następne w kolejce jest Bodetko Lash :)


Jeżeli miałabym Wam polecić jakieś serum do rzęs, to do tej pory najlepiej sprawdziło mi się jednak Long4Lashes. Jest trochę droższe, ale efekty widziałam dużo szybciej i były bardziej spektakularne niż w przypadku Lashvolution. Było też bardziej wydajne, starczyło mi na ponad pół roku codziennego stosowania.   

Podsumowując, Lashvolution to bardzo dobre serum z dość ciekawym składem, ale na efekty trzeba trochę poczekać. Oceniam je na 4+



Dajcie znać w komentarzach, czy używałyście tej odżywki i jak Wam się sprawdziła!


Buziaki, Emilka

36 komentarzy:

  1. Szkoda, ze nie dostałaś zdjęcia rzęs przed stosowaniem serum, ale efekt jest ciekawy. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, właśnie szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia przed. Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. No rzęsy wyglądają naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super efekty ale jakoś nie jestem przekonana do żadnych odżywek tego typu..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie ich nie używać, zawsze mam jakąś ;) oczywiście robię przerwy między kuracjami i wtedy tęsknie za długimi rzęsami.

      Usuń
  4. Też używam i efekt jest całkiem zadowalający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzysz świetne posty :) widać ,że prowadzenie bloga to Twoja pasja. Jestem zachwycona <3
    myślę ,że zostanę na dłużej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na taki produkt,to cena stosunkowo niska :) Ja używałam Xlash przez pół roku i pierwsze efekty zauważyłam po około 3 miesiącach, ale potem to już wystrzeliło i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa zapomniałabym, rzęsy masz już teraz przepiękne! :)

      Usuń
    2. Dziękuję! :) Xlash jeszcze nie używałam, na pewno zapiszę sobie ten produkt i z czasem wypróbuję :)

      Usuń
  7. Masz piękne rzęsy.
    Ja nie stosowałam tego typu odżywek, boję się tego, że podczas stosowania jest super ale gdy się zakończy kurację wszystko wraca do poprzedniego stanu albo nawet gorszego:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nie ma pogorszenia stanu rzęs, gdy odstawiam odżywkę :)

      Usuń
  8. Lashvolution akurat nie miałam, ale znam Bodetko i Long4Lashes i z obu byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jak skończę Lashvolution to sięgnę po Bodetko :)

      Usuń
  9. Ja jestem zadowolona ze swoich rzęs i nie używam takich odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Mamy dla Ciebie propozycję współpracy, ale nie znaleźliśmy na stronie bloga formularza kontaktowego. Jeżeli masz ochotę, skontaktuj się z nami na adres mailowy: polandmarketing@rabble.se. Pozdrawiam serdecznie, Karolina Adamek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz spektakularne rzęsy, co do serum - nie od razu rzym zbudowano- jedno potrzebuje więcej czasu inne mniej, ale efekty jednak są widoczne gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Zgadzam się, czasami na efekty warto poczekać!

      Usuń
  12. Nie wiedziałam, że to serum ma w składzie EDTA. Obecnie staram się unikać tego składnika, choć wiele moich kosmetyków z zapasów posiada ten składnik :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, skład nie jest idealny, ale mimo wszystko jest to jeden z lepszych wśród odżywek do rzęs, które mamy na rynku :( Może znasz jakiś lepszy zamiennik tej odżywki? daj znać! :*

      Usuń
  13. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używałam tylko odżywki Long 4 Lashes i byłam z niej bardzo zadowolona. Jest jedną z tańszych odżywek, a naprawdę zrobiła wachlarze z moich rzęs. Muszę do niej niedługo wrócić żeby na wiosnę znów mieć piękne, długie rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Long4Lashes to moje ulubione serum do rzęs :)

      Usuń
  15. Long4Lashes miałam, a skoro jest lepsze niż to, które aktualnie stosowałaś to chyba i tak pozostanę przy sprawdzonym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto próbować też nowych rzeczy :) Ale fakt, Long4Lashes jest świetne!

      Usuń