poniedziałek, 12 grudnia 2016

Poznajmy się bliżej

Witajcie kochani,

Bardzo mi miło, że postanowiliście odwiedzić mojego bloga i wraz z jego zawartością poznać również mnie! Na imię mam Emilia, jestem 20-letnią studentką kosmetologii na jednej z warszawskich uczelni. Dodatkowo pracuję, nie szczędzę czasu przyjaciołom i bliskim. Kręcą mnie składy kosmetyków, dietetyka oraz wystrój wnętrz.


Co znajdziecie na moim blogu?

#1 Sfera czysto kosmetyczna - składy kosmetyków, dobór pielęgnacji do danego typu skóry, makijaż
#2 Dietetyka - bazowanie na roślinach wcale nie musi być nudne :)
#3 Elementy wystroju wnętrz, inspiracje związane z urządzaniem mieszkania, domu

... no chyba, że coś jeszcze przyjdzie mi do głowy!

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej i będziesz czerpać inspiracje z moich postów. Postaram się w szybki i prosty sposób przekazać Ci wiedzę, którą zdobywam zarówno na uczelni, jak i w życiu codziennym. Chcę pokazać, że w naturze kryje się wielka moc - zarówno jeśli chodzi o kosmetyki, jak i dietę!


Emilka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz